Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Rabu, Jun 30, 2010

Gara-Gara Durian




Sekarang ni aku rasa macam duduk dalam sauna walaupun sebenarnya sedang menghadap lappy. Ni semua gara-gara bantai makan durian pada pukul 11.30 malam.

Dah 2-3 minggu minta Encik Rizal belikan durian, tapi baru malam tadi dia dapat belikan. Beli yang murah jek. 3 biji RM10. Tapi Alhamdulillah semua elok takde yang busuk berulat.

Oleh sebab dah tak sabar nak melantak durian, balik dari keluar makan malam tu aku terus suruh Encik Rizal kopekkan durian. Yumyum sedapnyaa. Makan tak hengat.

Aku dah minum dah air dari kulit durian tu. Petua orang lama untuk tidak rasa panas badan lepas makan durian. Tapi, sampai ke pagi masih rasa panas jek. Huhu ^_^

Lepas ni kalau nak makan durian kenalah beringat makan waktu pagi atau petang. Kalau tidak bersiap sedialah nak tidur tak boleh. Terpusing-pusing sebab PANASSSS.

4 ulasan:

Khairunnisa' berkata...

Mmmm, durian yang lazat. Nak kena makan sebelum balik uni ni. Nak makan banyak-banyak so tak rindu~

aanz berkata...

eyh same lah kte..
semalm poun baru je lepas makan durian...
pastu mak siap buat kek durian lg..
hohooo..heaven je mlm tadi

AngahSayang2314 berkata...

kalau upin & upin cakap "ayam gorennnnnggggggg"""

tapi kali nie angah lak cakap "duriannnnnnn"""

hehehe tapi ingat kena jaga gak jgn main tibai jer faizah

Ieja RizaLiza berkata...

nisa' : memang durian sangat lazat hehe ^_^

aanz : mintak resepi kek durian boleh??

angah : kdg2 je main tibai huhu ^_^

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin