Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Rabu, Jun 16, 2010

I-City Bandar Bercahaya

Perghh tajuk entri tak boleh blah. Macam gedik pulak.

Kunjungan ke KL kali ni, aku singgah ke Shah Alam. Dah lama tak pergi Shah Alam sebenarnya. Lagipun macam takde keperluan kan nak pergi sana.








So, bila aku dapat tau kewujudan I-City ni, apalagi aku pun menggunakan kuasa veto memujuk yang dikurniakan oleh ALLAH ini dengan memujuk Encik Rizal nak pergi sana.

Sebenarnya hampir-hampir tak jadi nak ke sana sebab aku macam malas. Tapi, akhirnya singgah juga sekejap.







Aku sampai pun dah lewat. Pukul 9.30 malam rasanya. Tapi, still ramai orang yang baru sampai juga. Meriah kau !!





Memang excited giler la dari jauh dah nampak lampu-lampu yang terang benderang padahal tak sabar nak ambik gambar.






Pada aku, lawa lah tempat dia. Kalau nak bergambar, memang seronok terutama yang ada kamera DSLR. Ouhh aku sungguh jealous !!








Budak-budak kecik mesti suka sebab ada lampu-lampu berbentuk binatang. Comel. Ada merak, rusa, swan dan banyak lagi la.

InsyaALLAH, kalau ada peluang aku nak pergi lagi. Tapi kali ni harap-harap ada kamera DSLR bersama. Hahaha ^_^






3 ulasan:

syarmiza arianti gill berkata...

salam,

wah, menarik i-city ni. time balik shah alam mesti kena singgah ni!! :D

MazHaR!! berkata...

Selamat datang ke Shah Alam..
huhu.. saya pun baru je pergi ke sini..
Best2...
Tajuk entri pun dah hampir sama la..

http://mazhar-gallery.blogspot.com/2010/06/jalan-jalan-ke-bandar-cahaya.html

Asue berkata...

seronoknyaaa..besh nye lampu kaler2..sue pun lom penah pegi lagi,hrp je dkt..hahaa..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin