Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Jumaat, Jun 11, 2010

Keywords Terkumpul

klik untuk tumbesaran




Ni lah himpunan keywords pada bulan lepas yang membolehkan kamu-kamu sampai ke blog aku ni.

Tak sangka ramai yang suka makan ikan keli sambal. Boleh dikatakan setiap minggu ada orang search resepi sambal ikan keli. Aku pun dah lama tak masak menu ni. Tetiba rasa lapar pulak !!

Dan tak kurang juga ramai yang suka selak kain kakak. Entah apa yang dicari aku pun tak tahu. Nanti aku pun nak google la pasal selak kain kakak ni.

Selain tu, ramai juga yang nak tau pasal audition Jangan Lupa Lirik. Tapi aku rasa dah lepas kot audition dia. Aku pun tak pergi sebab belum bersedia. Cheh gila poyo.

Next month aku upload lagi keywords terkumpul. Kita tengok apa pulak yang kamu-kamu suka search.

1 ulasan:

KELI OH KELI berkata...

faizah jom lawat blog ikan keli... :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin