Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Jumaat, Jun 18, 2010

Lepak-Lepak Pun Seronok

Sambil aku berblog dan berFacebook ni, aku teman Encik Rizal melayan movie kat HBO. Movie Eagle Eye. Aku baru jek tengok cerita ni 2-3 hari lepas, so kurang bernafsu la nak melayan lagi sekali.

Aku bercadang nak tidur lewat malam ni. Biasa arr, malam minggu. Bukan selalu boleh nak lepak-lepak tidur lewat. Lebih-lebih lagi Encik Rizal ada kat rumah ni, lagilah seronok aku tidur lewat sebab nak melayan dia yang sibuk nak baca blog aku.

Sesekali lepak-lepak tengok TV sambil makan kacang dengan suami tersayang pun seronok jugak kan. Tak perlu nak tengok wayang memanjang. Walaupun aku memang kaki wayang.

Eiii apalah yang aku merapik tengah malam buta ni.

Dah takde idea tapi tetap nak update blog.

Bukan selalu boleh update blog tengah-tengah malam macam ni. Boleh juga aku blogwalking sekali.

Ramai juga rupanya yang belum tidur. Kat GB tu, berderet blogger asyik ping blog diaorang *termasuk aku*

Hehe sekali-sekala. Nak cari trafik lebih sikit. Mana tau kot-kot hujung bulan boleh keluarkan duit Nuffnang sekali lagi. Ahakss.

Encik Rizal menjeling je nak tengok apa yang aku taip ni. Dia ingat aku tak perasan agaknya.

Nanti lah eh sayang. Ada masa, I bagi U khatamkan blog I ni. Untuk masa ni, U tumpukan perhatian mendalami ilmu Facebook je sudahh. Hahaha

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin