Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Rabu, Jun 16, 2010

Lunch Date = Meatballs

Untuk kesekian kalinya, aku ke IKEA sebab nak makan meatballs yang aku rasa dia ada letak sesuatu sehinggakan setiap kali aku jejak kali ke KL mesti aku terbayang-bayang benda alah tu hahaha ... *padahal dah memang tekak mengada-ngada*

Kunjungan ke IKEA kali ni takde beli apa-apa pun. Just lunch date dengan kawan-kawan yang kalau kat JB susah nak jumpa tapi boleh pulak meeting kat IKEA padahal semua duduk JB except for ada sorang tu.



*Siti n hubby yang sempat join sekejap sebab nak balik JB cepat takut jammed kat Highway*





*tuan tanah kedaung dengan cinta hatinya ^_^*sambil tunjuk kek Daim yang rasa macam nak amik 5 piring terus sebab sedap sangat




Aku bawak adik sayang sebab dia nak beli barang untuk rumah dia dan aku juga dah berjanji nak belanja dia makan meatballs.



*AJK yang hadir : Raja n Elis with her family*




Sesekali jumpa kawan lama memang banyak la benda yang digosipkan. Semestinya kenangan lama diputar kembali. 100 kali jumpa, 100 kali lah jugak cerita pasal zaman muda remaja.

Walaupun tak cukup ahli tapi still kami having fun bergosip sampai boleh duduk bersila kat kerusi depan Padini IKANO sambil membiarkan suami masing-masing terpaksa mencari jalan menghiburkan diri sendiri. Sorry ye Encik Rizal. Aku memang selalu lupa diri kalau dah jumpa kawan-kawan ni.



*Babe, we should do this again next time*


Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin