Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Rabu, Jun 30, 2010

Manusia Syaitan Datang Lagi

Benci.

Kamu-kamu dah baca paper Harian Metro hari ni ??

Berita utama muka depan menyiarkan lagi 2 kes buang bayi.

Vavi betul si pelaku ni.

Memang geram betul aku.

Bodoh.

Syaitan.

Kalau aku jumpa memang aku jotos sebanyak 18 kali.

VAVI !!

4 ulasan:

Farid MOFASAD berkata...

bukan vavi..


babi...


cakap je.... bukan diorang betul pun kan??


paperpun memang celaka sape yang buat semua 2...



haram jadah!




waka waka eh eh!!




>>___________<<

fndrocka berkata...

itu baru yang disiarkan dalam akhbar..yang ada dlm rekod polis tu tentu banyak lagi

AISHA SAAD berkata...

jotos?? apakah??

mmg syaitannn! tah2 setan okk lagik tau jaga anak!
heshhh~

Ieja RizaLiza berkata...

farid : haah mmg babi !!

fndrocka : betul betul betul

aisha : jotos tu sekeh kepala dia guna jari ^_^

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin