Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Rabu, Jun 23, 2010

Movie : A Team

*pic from Yahoo! Image*



Akhirnya dapat jugak tengok A-Team ni setelah asyik tertangguh-tangguh disebabkan beberapa faktor yang tidak dapat dielakkan.

Memang tidak mengecewakan. Penuh dengan aksi yang mencuit dan mendebarkan hati.

Filem ni berdasarkan drama bersiri yang menggunakan tajuk yang sama sekitar tahun 80'an. Aku pun macam ingat-ingat lupa drama ni. Rasanya pernah tengok masa kecik-kecik dulu. Cuma yang tak boleh lupa salah seorang pelakon drama ni iaitu Mr. T yang suka pakai rantai bling-bling. Memang sampai sekarang aku ingat dia.




*pic from Yahoo! Image*




*pic from Yahoo! Image*



Secara keseluruhan, aku rasa filem ni best dan memenuhi citarasa aku yang memang gemarkan filem aksi. Encik Rizal lagi la suka sebab dia hanya layan cerita macam ni. Cerita komedi romantik or horror kureng sikit. Kalau pergi tengok pun sebab kena paksa hehe ^_^

Aku rasa macam ada sambungan, so kita tunggulah kot-kot tahun depan ada kesinambungan filem ni. Apa yang pasti aku suka Niam Leeson dan Bradley Cooper yang sangat handsome itu. Huhu menyambil la kannn ...

Pada kaki wayang, jangan lepaskan peluang menyaksikan filem ni. Gerenti worth your every penny !!

3 ulasan:

azuan berkata...

x tengok lagi...
tapi member ramai yg kate best huhuu

Ieja RizaLiza berkata...

azuan : pergi arr tengok. memang tak rugi.

bARdbOO berkata...

hai...first time singgah sini...

cik abg sy pon ada gak ajak tengok cerita ni..tp mungkin next week kot..

jum baca entry terbaru bARdbOO

4 Perkara Wajib Elak Dalam Blog

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin