Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Jumaat, Jun 18, 2010

Nota Cinta Coffee Mate

Kamu-kamu dah tonton drama pendek Nota Cinta dari Coffee Mate ?? Kalau belum, kamu-kamu wajib menontonnya. Aku dah 3 kali tengok. Mula-mula rasa sedih tapi bila tengok untuk kesekian kalinya rasa berbunga-bunga pula hati ini.

Jangan tengok saja, joinlah sekali peraduan yang diadakan. Boleh menang percutian ke Bali. Bolehlah menyemarakkan lagi Cinta Dalam Hati !!

Rugi kalau tak tengok. Boleh ambil iktibar dari drama tersebut. Kadang-kadang kita selalu lupa pada rasa cinta disebabkan kesibukan seharian, dan kita rasa tak perlu nak menunjukkan rasa kasih sayang itu sepanjang masa tapi bila yang tersayang sudah merajuk membawa hati, barulah kita terpinga-pinga mencari separuh jiwa kita yang pergi. Betul tak ??

Suka suka suka sama ini drama.

Kalau ada sambungan lagi pasti aku nak terus menonton.



Episod 1







Episod 2







Episod 3






2 ulasan:

ardinihumaira berkata...

cerita tu best, kan ;)

nedza berkata...

best...best...
seri pun lawo...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin