Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Jumaat, Jun 04, 2010

Sakit Kepala


Malam tadi tiba-tiba kena migrain.

Sampai muntah-muntah.


Dah lama aku tak kena migrain sebenarnya. Tapi bila sesekali kena memang teruk jugak. Nak angkat kepala pun tak boleh. Rasa berat sangat.


Hari ni terpaksa amik emergency leave. Bangun pun lewat. Bila bangun still rasa belum ok. Siapkan kerja rumah sikit-sikit sambung baring semula. Dahtu tertido sampai lewat petang. Bangun-bangun jek lapar sebab sehari suntuk tak makan apa-apa.

Gagahkan juga diri bangun, masak sardin je sebab perut sudah berbunyi-bunyi minta diisi. Nasiblah kepala dah ok sikit.

Tak dapat nak blogwalking harini. Tengah menaip ni pun kepala tintong lagi. Hopefully esok baik sepenuhnya sebab aku planning nak keluar dengan adik-adik sayang.

Oklah tak dapat nak menceceh lama-lama. Tengok screen ni pun dah macam blur-blur jek.

1 ulasan:

izzatt berkata...

SOALAN BOCOR MATEMATIK UPSR,PMR,SPM 2010 KLIK SOALAN BOCOR MATEMATIK

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin