Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Isnin, Julai 12, 2010

Dari Channel Lain


Sekarang ni aku berada kat Air Hitam. Saja lepak kat rumah makcik aku 2-3 hari memandangkan Encik Rizal outstation untuk kesekian kalinya.

Bosan duduk rumah sensorang. So, aku ambil kesempatan untuk rileks kat rumah makcik aku ni. Maybe, hari Rabu baru aku balik JB.

Sambil-sambil rileks ala-ala bercuti ni, perniagaan tetap berjalan macam biasa. Alhamdulillah, banyak SMS masuk mintak quotation dan tanya stok barang.

Minggu depan mungkin menjadi minggu sibuk juga sebab aku nak pergi daftarkan perniagaan aku kat SSM. Lepas tu sibuk nak buat tempahan makan dari seorang kenalan lama dan siapkan sample biskut raya lagi sekali.

Harap-harap semua berjalan lancar. Amin.

Kat rumah makcik aku takde internet. Sekarang ni aku kat Cyber Cafe. Cek email, update blog lebih kurang je sebab masa terhad.

InsyaALLAH nanti dah balik JB aku kongsikan kisah pendaftaran perniagaan aku.

Dahla. Nak chow. Times is up !!

1 ulasan:

sujairi berkata...

Semoga segala berjalan dgn lancar..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin