Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Ahad, Julai 18, 2010

Di Kala Bulan Mengambang

Aku masih belum tidur.

Tajuk entri tu saja jek. Rasanya macam takde bulan mengambang je malam ni. Saja nak bagi gempak ala-ala Misteri Nusantara gituu ... miahahahaha

Aku baru balik dari lepak minum-minum mabuk-mabuk cucuk langit dengan Encik Rizal, my BFF and her hubby.

Dah lama tak buat aktiviti buang masa macam ni. Selalunya malam malas nak keluar. Tapi, sekali sekala takpe kot. Lagipun dengan laki masing-masing.

Sempat la jugak aku melantak sate bercucuk-cucuk tadi. Dahtu pekena air Nescafe. Memang lambat la tidur malam ni gamaknya.

Sekarang tengah teman Encik Rizal tengok movie Transporter 3 kat Star Movies. Encik Rizal ni kalau action movie, dah tengok berpuluh kali pun dia masih boleh layan. Sanggup tidur lewat padahal esok ada kerja penting yang perlu dia buat. Tapi, takpe. Sekali sekala tidur lewat.

Aku pulak, mata tengah terjegil tak boleh tidur ni, memang main tenet jelah. Sambil-sambil menaip ni, tengah chat dengan adik dan sepupu sayang.

Esok nak kena bangun awal. Niat dihati nak masak breakfast. Menu yang bermain dalam kepala otak aku ialah meehoon goreng. Mudah dan simple. Bahan semua ada. Cuma untuk lunch je masih lagi terfikir-fikir nak masak apa.

Aishhh aku ni. Dah malam-malam buta/awal pagi ni boleh cerita pasal makan pulak. Orang lain sedang enak dibuai mimpi, aku asyik ingat makan. Hehe tapi ok apa. Hidup hanya sekali, kita enjoy dulu !! *tetiba*

Dahlah. Aku nak layan movie juga ni sambil makan jajan. Cara mudah menambah lemak tepu.

Bye.


^_^


Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin