Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Sabtu, Julai 10, 2010

Hari Sibuk

Pertama kali sejak beberapa bulan yang lalu, aku bangun awal pagi. Lepas solat Subuh, takde agenda sambung tidur. Siap-siapkan sarapan dan packing lunch untuk Encik Rizal, aku terus buat kerja rumah.

Kemas dapur, basuh baju, sidai baju.

Sekarang ni pulak, sambil-sambil ber-FB dan menaip ni, aku tengah bakar cookies. Untuk buat sample lagi.

Dah 2 kali aku buat sample.

Walaupun penat, tapi bila orang puji dan buat tempahan, terus hilang rasa penat sebab aku rasa berbaloi sangat-sangat bersengkang mata, sanggup tak tidur tengahari demi menyiapkan sample yang customer minta.

Makanya, hari ini adalah hari sibuk aku.

Esok pun hari sibuk sebab nak siapkan tempahan kuih-muih dan roti jala dari seorang kawan untuk jamuan kat pejabat dia.

Alhamdulillah, rezeki sentiasa ada.

Blog jual baju aku pun dah start aktfi balik.

Sekarang tengah sibuk cari supplier baru.

Kalau antara kamu-kamu yang ada kedai online atau pemborong baju, tudung, seluar untuk pelbagai size, bolehlah bagi aku link kamu-kamu kat blog tu. Boleh aku jengah-jengah kedai kamu-kamu.

Dahla. Nak sambung buat kerja. Busy busy busy ni. Miahahaha ^_^

2 ulasan:

AISHA SAAD berkata...

wahhhh. ade kedai bju.
sedkeah baju sepasang duaa!
nakkkk. hahaha.,

eNaSaN berkata...

wah jd busniswomen..


bgus2x ..keep it up...



salam singgah

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin