Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Jumaat, Julai 16, 2010

Home Sweet Home

Tiada yang paling menyeronokkan selain dari dapat kembali ke rumah sendiri dan dapat bersenang lenang di atas tilam empuk.

Setelah 4 hari meninggalkan rumah, tilam empuk dan kucing sayang, akhirnya aku pulang ke pangkuan mereka. Ouhh indah sungguh hari ini.

Bukan tak best lepak kat rumah makcik aku tapi keindahan berada di rumah sendiri memang sukar digambarkan.

Lepak kat rumah makcik aku memang best sebab tak perlu masak, membasuh baju, menyidai baju. Semua kerja-kerja tu dibuat oleh orang lain. Aku cuma tolong tengok je. Miahahaha. Memang betul-betul rileks la kat sana.

InsyaALLAH, lain kali kalau Encik Rizal outstation, aku mungkin akan lepak kat sana lagi but this time kena bawak sang lappy. Ouhhh sungguh aku menyedari bahawa aku tidak boleh hidup tanpa sang lappy. Since rumah makcik aku takde lappy dan internet, tiap-tiap hari aku, makcik dan sepupu aku gagah berjalan kaki sejauh 4 kilometer pergi dan balik untuk ke cyber cafe. Betapa internet adalah benda yang penting dalam hidup aku. I
Internet so much.

Hari ini, aku lepak kat rumah je. Malas nak keluar. Lagipun hari ni nak buat order roti jala dari my BFF, puan Siti yang terindu gila bayang sama aku punya roti jala. Miahahaha ^_^. Nak buat untuk berbuka puasa katanya. Terima kasihlah ye. Lain kali jangan order 40 keping, order 40 kilo terus. Hehe

Ermm hari ni jugak nak packing barang-barang yang customer order kat blogshop aku. Kalau sempat petang ni nak pergi pos, kalau tidak *rasanya macam tidak sebab tak sempat, lagipun hujan lebat ni* esok jela aku kirim kat Encik Rizal tolong poskan.

Weekend ni belum ada planning. Kemungkinan besar aku nak pergi kedai supplier tengok stok baru.

Dahlah. Nak pergi sambung tido membasuh baju. Nanti kita hangout lagi eh.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin