Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Rabu, Julai 14, 2010

I Got My Own Life

Menyampah.

Itu apa yang aku rasa sekarang ni.

Dengan siapa aku rasa begitu biarlah aku dan ALLAH saja yang tahu. Kalau ada kawan-kawan aku yang baca entry ni dan dapat agak siapa hamba ALLAH yang aku maksudkan, diam-diam sudah.

Aku pelik dengan perangai manusia yang satu ni. Kadang-kadang dia cakap apa yang dia tak bikin.

Aku tahu kau ada kehidupan yang sangat baik. Kehidupan yang sangat kau banggakan. Kehidupan yang kau rasa lebih bagus dari orang lain.

I never give it a damn.

Tapi, tak perlulah nak jealouskan aku dengan semua itu.

Apa yang kau dapat buat sekarang, aku dah lama buat. Dah sampai tahap aku muak. Macam nak termuntah.

Aku malas nak cakap lebih-lebih.

Kalau kau ada kehidupan yang baik, bagus. Aku tabik. Tapi, kalau kau sengaja nak tunjuk benda-benda yang kau ada atau boleh buat, baik tak payah.

Aku tak heran.

Please laa. Zaman sekarang, orang dah tak guna taktik ter**** ****** ******* orang lain dengan alasan tidak sengaja.

Aku tau kau sengaja.

Eiii menyampah pulak aku dibuatnya.

Satu je nasihat aku. If you loves your life, so do I.

Bye !!

1 ulasan:

nedza berkata...

faiezah....
sapa 2?
meseg la aku...haha

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin