Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Jumaat, Julai 02, 2010

Kau Pergi Jua

Arghhh !! Patutla dari pagi aku rasa Jumaat ini macam tak seronok. Rupa-rupanya aku bakal kehilangan sesuatu yang aku sayang. Tak sampai setengah jam tadi, kucing kesayangan aku, Kira telah meninggalkan aku.

Sedih tak terkata.

Aku memang dah agak nyawanya takkan bertahan lama sejak dari semalam. Encik Rizal pulak jangka dia ada masa lebih kurang seminggu sebab dia memang dah sakit teruk.

Tapi tak sangka, hanya 2 jam meninggalkan dia tadi, balik-balik dari kedai aku jenguk dia kat bilik dia, dia dah pun takde. Sedihnya. Aku terus menangis.

Aku sayang dia.

Tapi, aku rela dia pergi dari tengok dia terseksa.

Dia tetap dalam kenangan.

Kira ku sayang ....








4 ulasan:

MrNamie berkata...

sakit ke kucing tu? kesian lak..

yatiyahya berkata...

sbb tuh kiter malas nk bela kucing...sebab selalu nanges berhari2 biler kucing mati....:(

Khairunnisa' berkata...

I'm so sorry to hear of your recent loss. May I know, dia sakit apa?

Ieja RizaLiza berkata...

dia sakit. ada infection pada organ dalaman dia.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin