Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Khamis, Julai 01, 2010

Menghadapi Sindrom Pertukaran Jadual Waktu

Haha

Tajuk entri seperti minta dilempang sebanyak 18 kali.

Macam yekyek jek atau lebih tepat seperti kata orang sekarang POYO !!

Seperti yang kamu-kamu tahu (kalau tak tahu buat-buat tahu jek), aku dah berhenti kerja sebagai baby-sitter. Jadi, aku sudah kembali kepada tugasan lama iaitu suri rumah sepenuh masa yang banyak masa sehingga rasa masa yang ada seperti mahu dihabiskan dengan tidur.

Sebelum ni dah biasa masak awal, tak tidur tengahari dan melayan kerenah kanak-kanak ribena, bila tak jadi baby-sitter ni rasa sunyi kembali menerjah.

Bila sampai satu tahap, bila rasa bosan yang amat sangat mula datang mengetuk pintu hati, maka jalan penyelesaian yang terbaik adalah menjadikan tilam dan bantal empuk sebagai teman mesra sepanjang hayat.

Sekarang ni aku masih dalam proses nak adjust semula jadual harian. Taknaklah habiskan masa dengan tidur je.

Aku ingat nak sambung semula beberapa projek mencantikkan rumah yang tergendala sejak azali.

Harap-harap tak jadi Mat Jenin hangat-hangat tahi ayam. Hehe. Bukan apa, kadang-kadang macam cemburu bila tengok tilam empuk tidak berpenghuni. Tu yang rasa nak menemani dia sepanjang waktu.

Haha

Poyo.

Dah la.

Bye.

Jangan kutuk eh.

Dosa.

^_^

1 ulasan:

AngahSayang2314 berkata...

faizah tak salah kalau kita nak berangan tul tak???

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin