Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Jumaat, Julai 02, 2010

Setengah Tahun

Pejam celik pejam celik, tahun 2010 sudah pun melewati separuh dari usianya. Cepatkan masa berlalu.

Azam kamu-kamu tahun ni dah ada yang tercapai ?? Kalau belum macam aku, takpe masih ada setengah tahun lagi untuk kamu-kamu dan aku merealisasikannya. Yang penting usaha.

Dalam masa setengah tahun ni banyak benda yang berlaku dalam hidup aku. Sometimes it's good but sometimes it's bad. Tapi itu tidak melemahkan semangat aku. Namapun manusia. Mana sempurna. Janji aku cuba yang terbaik.

Aku sedang merencanakan hidup aku untuk 6 bulan yang akan datang. Tidaklah ada plan hebat ke apa cuma aku hanya mahu menjalani hidup seadanya tapi seadanya itu aku harap dapat memberi kesan positif dalam hidup aku.

Aku mengharapkan 6 bulan mendatang akan membawa lebih banyak cahaya kebahagiaan dalam hidup aku dan Encik Rizal.

Aku ada planning nak kembangkan bisnes online aku. Masih dalam proses mencari maklumat dan macam-macam lagi. Bukan senang nak berniaga ni. Nak pilih benda yang nak diniagakan pun macam buntu. Buat masa ni ada dua pilihan. Bukak warung makan atau kedai jual baju.

InsyaALLAH, kalau ada progress terbaru, aku akan kongsi dengan kamu-kamu. Harap-harap tahun 2010 ni akan memberi sedikit peningkatan dalam kualiti kehidupan aku sekeluarga.

Doakan kami ye !!

Salam Jumaat semua.

*tiba-tiba aku tak rasa excited bila Jumaat kali ini datang, tidak seperti yang sudah-sudah. kenapa agaknya ??*

2 ulasan:

AngahSayang2314 berkata...

mudah2an semuanya berjalan begitu lancar aminnn

Kniedaz berkata...

akak teringin buka kedai buku..hehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin