Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Jumaat, September 17, 2010

Latest

Perghhh

Selepas sebulan bekerja keras, akhirnya tiba masa untuk aku merehatkan diri sebelum merancang perjalanan baru.

Just nak share latest update tentang aku, kalau-kalau kamu-kamu mahu ambil tahu la ye ... ^_^


1) Beraya di Kota Tinggi dahulu. Kemudian ke Air Hitam. Akhirnya pulang ke JB.
2) My lovely 'son', L telah meninggalkan kami selama-lamanya. balik-balik dari kampung, tengok dia dah berbaring lena kat bilik dia. aku, seperti biasa meraung macam orang mati laki. sedih siot. dia adalah kucing kesayangan aku. buat masa ni, takde kucing lagi dah. sedihhhh
3) kedai online masih ditutup sebab tunggu stok baru. insyaALLAH, awal bulan depan akan dibuka semula.
4) baru baik demam. tapi tetap beraya sakan.

Nanti dikesempatan lain, aku update cerita raya. Sekarang ni masa untuk tidur. Hehe, hujan ni rugi tak bergolek-golek atas tilam empuk.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin