Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Selasa, Oktober 12, 2010

ALLAH Maha ADIL dan Maha MENGETAHUI

Aku ada cerita pasal projek catering 8 hari untuk satu production house kan sebelum ni ?? Kamu-kamu godek sendiri la ye. Malas pulak nak link kan.

Projek tu menjadi hanya untuk 2 hari sahaja. Production house tu terminate servis aku dengan alasan makanan yang aku supply terlalu simple.

Inilah padahnya kalau takde perjanjian bertulis. Perbincangan dengan orang lain, tapi berurusan dengan orang lain. Dah ada percanggahan. Tapi aku pulak takde bukti nak tunjuk bahawa aku di pihak yang benar.

Aku belajar dari kesilapan.

Aku taknak salahkan sesiapa tapi ALLAH itu Maha Mengetahui.

Aku yakin aku menjalankan perniagaan aku dengan jujur. Tapi, mungkin ini bukan rezeki aku. Aku redha.

ALLAH Maha ADIL. Aku yakin. 1 pintu ditutup, terbuka 10 lagi pintu rezeki lain untuk aku.

Sekurang-kurangnya boleh jadi pengalaman.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin