Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Jumaat, Oktober 15, 2010

Buffered Earnings Dari Nuffnang

Dah nak dekat seminggu aku tengok iklan asyik menari-nari kat bawah header aku. Masa tu tak terfikir apa-apa pun.

2-3 hari lepas baru teringat nak cek earnings kat Nuffnang. Ya !! ALHAMDULILLAH. Dapat buffered earning. Syukur. Walaupun belum banyak.

Seingat aku baru 2 kali aku dapat buffered earnings ni. Tapikan, apa aku nak buat supaya ianya bertambah ek ?? Bila baca blog-blog otai, buffered earnings diaorang boleh cecah sampai ratusan ringgit. Teringin jugak nak macam tu.

Nak kena buat apa ek ?? Nak kena update blog selalu ke ??

Apapun syukur Alhamdulillah. Duit Nuffnang ni sebenarnya aku anggap sebagai duit jajan. Walaupun tak banyak boleh juga buat belanja Encik Rizal makan nanti. Aku kan suka makan. Hehe ^_^

Thanks a lot Nuffnang. You made my day !! *dengan harapan lain kali dapat buffered earnings lagi*

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin