Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Sabtu, Oktober 23, 2010

Ex-Boipren Versi Boyband

Zaman persekolahan adalah zaman paling menyeronokkan. Walaupun nak dekat exam sekalipun, aku and the gang jarang sekali duduk mengadap buku, menelaah. Jarang sangat.

Sehinggakan lagi 2 minggu nak exam SPM, kami masih seronok main game POP KUIZ. Haha. Kalau ingat balik, boleh pecah perut gelak-gelak lebih lagi kalau cerita tu diulang-ulang kalau kami melepak bersama. Memang suka nak ingat kenangan lama.

Dulu, masa sekolah, kami memang gila pada boyband. Just name it. Semua kami kenal. Masing-masing pula tu berebut pilih anggota boyband tu untuk dijadikan boipren tak rasmi. Berangan.

Jom follow aku layan tengok gambar-gambar jejaka-jejaka yang telah aku ceraikan sebab aku tak sanggup nak berkongsi diaorang ni. Hahaha ^_^





*boipren pertama ever : Howie D - Backstreet Boys*





*JC - 'NSYNC*




*Ryan : Take 5*




*Clint : The Moffats*




*Sean - 5ive*




Itulah antara beberapa bekas boipren yang pernah bertakhta di hati. Ada banyak lagi. Tapi tak hengat nama diaorang. Sebab ramai sangat kan. 0__0. Mana diaorang ni menghilang pun aku tak tahu. Malas nak ambil tahu. Biarlah mereka bahagia dengan hidup mereka. Hahahahaha ^_^

Ok.

Boleh muntah darah ke muntah hijau ke muntah kuning ke sekarang.

Bye.

3 ulasan:

xna yue niang berkata...

hehehehe..yg Sean 5ive tue pun aku punya..kita berkongsi...

Ieza berkata...

boleh tahan semuanya...he3

nedza berkata...

oooo ramai pakwe aku ko amik ea???
ko kene cerai talak bapa? hahaha

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin