Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Ahad, Oktober 24, 2010

Home Alone. It's Sunday Hokeh !!

I'm alone. Watching TV. By myself. Hahaha why am i sound so pathetic. Macamlah tak biasa kena tinggal sorang-sorang kat rumah on weekends.

Macam ni lah perangai aku kalau takde program bila hujung minggu. Meroyan tak tentu pasal. Kaki, tangan gatal je nak merayap.

Geng-geng merayap pun semua ada hal pulak harini.

So, kenalah terima hakikat bahawa harini adalah hari duduk rumah diam-diam, buat kerja yang patut iaitu mop rumah, lipat baju dan cuci toilet.

Sedih sedih.

Nasib baik ada TV kesayangan. Beserta Astro. Dapatlah mengubat kedukaan hati.

Cheett ... cerita macam tak pernah keluar rumah selama 10 tahun pulak. Padahal setiap hujung minggu berjimba-jimba. Sesekali kena duduk rumah, terus hilang akal.

*Shy*Shy*

Bye.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin