Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Jumaat, Oktober 22, 2010

Jumaat. Tapi Kenapa Aku Tak Rasa Apa-Apa


Otak aku blank.

Selalunya aku happy kalau hari Jumaat.

Mungkin sebab aku tahu Sabtu dan Ahad ni bakal duduk rumah melayan TV sahaja. Takde aktiviti berpoya-poya. Encik Rizal kena kerja weekend ni.

Sedih.

Takpelah.

Rasa macam nak minta izin dia nak merayap ke Jusco Taman U. Dapat makan jambu air cicah asam jadilah. Takpun tapau cheese cake lazat-lemak-berkrim-disukai-ramai kat Secret Recipe pun ok.

Window shopping is a must.

Duduk bersila kat MPH sambil pilih novel pun careee jugak. Semangat nak membaca berkobar-kobar ni. Kali ni nak cari buku motivation pulak.

Hehe.

Tengoklah nanti. Kalau rajin, adalah. Kalau tak rajin, non halal adalah. Aku ni kadang-kadang cakap je tak suka duduk rumah, tapi bila mengadap TV, cerita best sanggup tak keluar pun. ^_^

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin