Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Ahad, Oktober 17, 2010

Jusco Tebrau Bertukar Jusco Bukit Indah

Aku kan planning nak ke Jusco Tebrau malam semalam. Tapi tetiba je tukar plan. Oleh kerana petang tu Encik Rizal buat part time kat rumah Siti kat area Bukit Indah, so kami decide ke Jusco Bukit Indah jek.

Aku tak kisah. Yang penting dapat makan ayam kat Nando's. Cuma hajat nak tengok wayang tak kesampaian. Takpe. Esok masih ada.

Lepas dah kenyang makan ayam, kiteorang pusing-pusing cuci mata. Singgah makan aiskrim kat Baskin Robbin sekejap, then terus balik.









Sebenarnya masing-masing dah penat dan mengantuk. Tu yang aku tak kisah sangat tak dapat tengok wayang. Takut dalam wayang, aku membuta. Hehe ^_^

Apapun, Encik Rizal dah tunaikan janji dia nak bawak aku dinner kat luar. Terima kasih ye suamiku sayang.



terpaksa tapau bawak balik sebab perut terlalu penuh !!



nampak tak ada roti pita dan chicken wing dalam tu ?? saki baki peri kick starter ^_^




ni la rupa sebenar peri kick starter .. gambar ihsan google

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin