Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Khamis, Oktober 14, 2010

Keywords Terkumpul

Jom kita tengok keywords terkumpul untuk bulan ni yang membolehkan kamu-kamu sampai ke blog aku ni ...



klik untuk tumbesaran hebat



Seperti biasa, resepi sambal ikan keli terus mengungguli carta hits waklu kedondong !! bulan ni. Yang lain-lain tu berkaitan cermin mata, sempena nama blog ni CERMIN MATA FAIZAH.

Yang sangat membuat aku tak puashati tu, apa kena-mengena BUDAK BOGEL dengan blog aku ?? Apehal ?? Apehal ?? Aishh ... anak sapo la ni yang google bukan-bukan ni. Berdosa tau tak ??

Kamu-kamu dah cek keywords kamu ?? Jangan terperanjat ye kalau ada keywords yang bukan-bukan. Banyakkan bersabar. Hahaha ^_^

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin