Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Rabu, Oktober 13, 2010

Konon-Konon Nak Rasa Muda

Seiring dengan usia aku yang dah nak menginjak ke usia 30-an ni, memang terasa kadang-kadang aku ni macam tua sebelum waktunya. Aku ni bukanlah jenis taksub pada kecantikan. Tak kira pagi, petang, siang dan malam nak berkrim, bermekap bagai.

Tapi, sekali-sekala bila jumpa dengan orang yang lebih berusia dari aku dan kulit dia licin, halus, mulus, gebus ... adehh terus rasa down. Terasa menyesal sebab tak jaga kulit dan kesihatan.

Aku ni jenis rajin awal-awal jek, bila dah masuk sebulan, mulalah malas.

Walaupun begitu, masih juga ada orang yang memuji kulit aku ni cantik. Huhu ... cantik tang mana aku pun tak sure. Sebab aku rasa kulit aku tak cantik. Berminyak. Kadangkala ada jerawat, time bulan mengambang la.

Sebenarnya, banyak petua yang orang lain bagi kat aku untuk cantikkan kulit. Tapi, seperti yang diberitahu, aku ni ada sindrom malas.

Rutin harian aku hanyalah cuci muka, pakai toner dan sapu pelembap. Kalau rajin, barulah aku buat skrub atau pakai masker.




inilah rupanya sesekali nak cantik .... miahaha ^_^ dah macam baru lepas operation pun ye jugak. kembang semacam jek nampaknya ...




terus transform jadi tikus ... tapi versi kulit tegang, cerah dan gebus hahaha




Hehe ... bila sesekali nak menjaga kulit ... ada juga orang lain nak join. Dah tentunya tak lain tak bukan ....

hehe ... layankan jek. kot-kot muka berubah jadi Brad Pitt =)







muka feeling dah cantik sangat la tu ...





Jangan marah hah !!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin