Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Rabu, Oktober 13, 2010

Kuat Merajuk

Antara perangai buruk aku.

Selalu merajuk tak tentu pasal.

Kadang-kadang sebab remeh temeh. Eh bukan kadang-kadang, tapi selalu. Selalu merajuk atas alasan remeh temeh.


Alaa biarlah kan. Bukan dengan orang lain. Dengan suami. Nak juga merasa dipujuk walaupun selalu berlakon konon-konon keras hati. Bila suami bosan nak pujuk, sendiri makan hati. Aishhh kesian aku.

Tapi jangan ikut perangai aku. Kesian juga suami nak nak memujuk padahal bukan masalah besar pun. Sengaja diperbesar-besarkan.

Kamu-kamu kuat merajuk tak ??

Suami/isteri/Bf/Gf/Tunang kamu-kamu semua rajin tak melayan kerenah mengada-ngada kamu ??

Seronokkan sebenarnya. Bila kita merajuk, ada orang cuba tenangkan hati kita. Cuba layan perangai keanak-anakkan kita.

Tapi, jangan buat selalu. Nanti pasangan cepat bosan. Dan yang paling penting, jangan nak merajuk atas sebab yang bukan-bukan. Macam aku. Tak dapat makan kek kat Secret Recipe, sanggup tidur seawal 8 malam. Hehe *shy*shy*

Bye !!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin