Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Isnin, Oktober 04, 2010

Mengemaskini Buku Maya

Inilah jadinya kalau aku terlebih rajin. Kemas sana sikit, kemas sini sikit. So, inilah 'baju' baru kepada buku maya aku ni untuk suatu tempoh akan datang yang tidak dapat dipastikan berapa lama.

Tak ubah banyak pun. Saja nak cuba template baru yang tak berapa baru tu. Gadget yang tak berapa nak perlu pun dah aku nyahkan jauh-jauh. I want to make it as simple as I can.

Bukan apa, senang sikit orang nak bertandang. Taklah tension nak tunggu segala menatang gadget tu upload dulu.

Aku jenis suka melawat blog yang simple. Takde gadget yang berat dan menyusahkan. Yang penting pengisian dia. Aku juga suka blog yang santai, tak membincangkan perkara-perkara sensitif dan kontroversi. Jenis yang membebel kisah hidup seharian, kongsi resepi atau gosip artis adalah pilihan utama. Hehe ^_^

Harap-harap kamu-kamu sukalah ye dengan rupa baru blog aku ni. Kalau tak suka pun, buat-buat jelah suka sebab ni kan blog aku. So, ikut suka aku. Hahaha jangan marah hah 0_0

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin