Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Selasa, Oktober 19, 2010

Surat Elektronik Buat Sang Suami

Dear Encik Rizal,

Saya tahu awak sayang saya. Saya pun sayang awak. Oleh yang demikian, bagi menambahkan lagi sayang saya pada awak, apa kata awak belikan saya salah satu benda kat bawah ni. Untuk lebih afdal, belikan dua-dua lagi bagus. Boleh ??

Sekian, wassalam.


Dari, isterimu.




*tak kisahlah color ape, tapi nak jenis tote eh ??*







*nak yang pink eh ??*





Kamu-kamu rasa Encik Rizal akan layan permintaan aku ker ?? ^_^

4 ulasan:

nedza berkata...

cmner nk tau dia jwb leh ke tak? aku rse dia blikan beg kot...

Ieja RizaLiza berkata...

hehe ... nanti pandailah aku meminta jawapan. hahaha

captain_zed berkata...

hahaha, bijop2.. nanti bole la ko datang wedding ako sambil menggayakan coach n hanfon baru=P

Encik rizal, diharap permohonan wifey mendapat perhatian yg cukup.. TQ.

Ieja RizaLiza berkata...

zack : bila mau kawin ?? hahaha harap2 permintaa akan dilayan =) terim kasih ...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin