Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Khamis, Oktober 07, 2010

Surprise Oh ! Surprise

Hahaha

Sebelum sempat menaip aku dah gelak besar. Sebab teringat perihal birthday surprise yang telah aku dan askar-askar aku lakukan ke atas kawan baik aku,
si pengantin baru tu.





Harijadi dia sebenarnya pada 29hb September, tapi memandangkan dia dah nak balik ke KL, so aku dan yang lain-lain planning surprise dia sehari lebih awal.

Lokasi kejadian adalah di rumah Siti. Kebetulan rumah dia ada buat marhaban. Yang ni pun satu lagi kes surprise. Actually, Siti tak tahu pun yang kami akan ke rumah dia sebab dia tak jemput *sedikit kecil hati disitu* tapi kami datang atas jemputan mak dia. Mak dia pun telah bersekongkol dengan kami untuk memberi kejutan kepada dia.

So, it's double surprise la jadinya. Tuan rumah kena surprise. Si pengantin baru pun kena surprise. Yang tahu tentang kedua-kedua surprise ni hanyalah aku dan Haza. Hehe *pandai tak kiteorang berlakon*


kalau nak surprise planner, bolehlah hire kiteorang. confirm heppp-pening !!


Macam biasalah, kalau dah 4 kepala ni berkumpul, memang kecoh dan haru biru dibuatnya. Orang lain sibuk marhaban, kiteorang sibuk perdajalkan tuan rumah.

Apapun, kedua-dua surprise ini menjadi. Yang tuan rumah sampai terkelu lidah tiba-tiba jek kiteorang terpacul depan bilik dia. Thank to your mum, Siti. Cik Timah memang roxxxs la*high five dengan Cik Timah*

Pengantin pun terperanjat besar bila tiba-tiba kami bawak masuk kek sambil nyanyi lagu harijadi. Siap takde idea nak bagi ucapan konon. Tak kuasa !!



class kan ... sampai atas katil tau


Anyway, memang besh la. Akan jadi lebih besh kalau ramai yang join. Tapi disebabkan surprise ni adalah idea last minit aku, so tak dapat ajak kawan yang lain. Nasib sempat mesej Haza minta dia carikan kek.





Hahahaha

Memang happening la.


InsyaALLAH, next year buat lagi tapi nanti macam dah tak surprise je. ^_^

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin