Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Selasa, November 16, 2010

Cinta Syyyhhh Bekas Pemaisuri Agong Siti Aishah dan Uncle Seekers


Pelik tapi tak pasti benar atau tidak.

Aku pun dapat tau dari seorang teman baik yang membaca blog hiburan terfamous amos BeautifulNara.

Perghhh

Biar betik !!

Memula tengok blog Uncle Seekers tu macam tak percaya je wanita tu Siti Aishah. Macam lain gilos. Aku pun tak pasti kenapa si Uncle Seekers ni buat pendedahan macam ni. 

Biarlah. Kita tunggu dan lihat sahaja kisah selanjutnya. Memang gempak la cerita ni. Hangat di kalangan blogger.

1 ulasan:

hied berkata...

kite baca jugak blog uncle tu.. Ya Allah.. geli yang amaaatttt!!! bukan ape.. perlu ke dia expose macam tu? perlu keee???? tak sudah2 cari publisiti murahan. dari dulu.. bila nak insaf tak tau laaa... =p

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin