Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Rabu, November 17, 2010

Mood Cuti


Memang setiap hari pun aku mood cuti. Mana tidaknya, fulltime housewife katakan. Tapi still bekerja juga tau. Kemas rumah, masak, tengok tv dan tidur. Hehe itu semua membazirkan memerlukan tenaga. Tak gitu??

Apa program kamu-kamu selain dari makan, makan dan makan macam aku ?? TV macam takde cerita best jek. Bohsan. Encik Rizal tengah rajin membasuh kereta, mengemas laman dan bercucuk tanam. Biarlah dia dengan aktiviti sihat. Isteri dia ni tengah sibuk buat aktiviti sihat juga ni.

Kamu-kamu makan apa tadi ? Harini aku masak Laksa Johor. Pukul 6 pagi dah bersengkang mata kat dapur. Tapi, kenapa tak feel macam hari raya. Mungkin sebab aku belum pergi haji.

Petang sikit, lepas Asar nak ke Jusco Tebrau. Shopping time !! Then, malam pula akan melincah ke City Square. Mahu menonton Harry Porter and The Deathly Hallows : Part 1. Ouhhh sangat tidak sabar ok.

So far, itu je perancangan aku setakat ini. Kamu-kamu bagaimana ??

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin