Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Rabu, Disember 08, 2010

Debaran Terasa Setelah Sekian Lama

Yes !!

Alhamdulillah. Berukband aku dah ok. Gembira tak terkata. Tapi, tak pasti sampai bila. Biasalah kan. Nanti dia buat hal, aku meroyan semula.

Berbalik kepada tajuk entri ni. Sebenarnya tak tahu nak letak apa. Aku bantai je letak tajuk tuh.

Tapi, memang berdebar pun.

Jumaat ni ada aku ada interview. Setelah bertahun-tahun tak pergi interview, rasa takut pula.

Aku mohon kerja kat TNB. Keje kat bahagian perkhidmatan pelanggan. Adalah buat revision sikit-sikit tentang TNB. Aku pun tak sure apa yang aku nak jawab nanti. Bantai jelah. 

Kalau dapat kerja tu Alhamdulillah. Memang dah bosan gila duduk rumah. Saja nak cari duit poket untuk shopping. Dan, membantu suami juga. Cehcehceh.

Anyway, doakan untuk aku ye !!

3 ulasan:

Mummy Nenny berkata...

good luck! boring eh duk umah?? knp i rasa mcm nk duk umah je sbb dh boring keje?

Ieja RizaLiza berkata...

nenny : thanks. haah la mcm dah bosan duduk rumah =)

xna yue niang berkata...

wow..kita serupa....feel cam nak amik peksa plak...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin