Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Isnin, Disember 06, 2010

Gara-Gara Broadband

Dah berapa hari aku tak update blog. Semua ni kerana line broadband yang macam haremm. Punyalah lama nak upload blogspot. Malas aku nak tunggu.

Tension siot !!

Facebook je yang berjaya diloading. Itupun macam siput vavis. Terhegeh-hegeh. Website lain yang penuh gadget dan widget memang dalam mimpilah nak buka. Twitter pun tak boleh !!

Bengong arr.

Aku dah bayar bil hokeh. Kalau tak bayar tu lain la. 

Argh !! Tension betul la.

Tapi, nasib harini macam ok sikitlah walaupun masih lembab dan Twitter masih tak boleh loading.

Takpe. Kejap lagi aku nak call Celcom Center. Memang aku bancuh kaw-kaw kopi kapal api punya !!

Banyak benda nak share tapi pelan-pelan kayuh la ye. Kalau line broadband ni mengizinkan, harini memang aku nak publish semua cerita yang dah basi duduk lama-lama dalam draft.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin