Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Isnin, Disember 27, 2010

Hantu Kak Limah Balik Rumah dan J.Cool Yogurt

Semenjak aku dah kerja ni, masa untuk bersama Encik Rizal pergi dating memang terhad. Maklumlah cuti tak sama *redha*. Memang susah nak jumpa hari yang kami sama-sama cuti.

Tapi last week, sempat jugalah lepak dengan dia pergi tengok wayang. Itupun sebab training week so kerja office hour biasa.


gambar gedik tuan tanah kedaung wajib la ada barang sekeping dua =)


Kami tengok Hantu Kak Limah Balik Rumah.

Ya ALLAH !! Ya Ampun !! Fullhouse siot. Aku dapat seat depan. 4 row dari screen. Selalunya memang taklah aku nak beli tiket kalau dah seat rupa macam tu tapi disebabkan malas nak tunggu show pukul 12.45 pagi, maka terima sahajalah apa yang ada. *redha lagi sekali*


bukti !! bukti !!



Walaupun begitu, aku rasa berbaloi kena mendongak sedikit selama 1 1/2 jam sebab memang dari awal sampai habis kami gelak-gelak sama-sama dengan orang lain !!

Gilos lawak kamu-kamu !!

Memang tak boleh blah.

Lawak-lawak jugak. Tapi, aku rasa banyak dialog dalam cerita ni berupa sindiran. Kalau dihayati betul-betul ada mesej yang ingin disampaikan kepada orang-orang yang tertentu.

Taknak ulas lebih-lebih sebab aku tahu mesti ramai orang dah tengok filem ni. Box office kau. Mesti arr ramai yang datang penuhkan panggung.

Pada sesiapa yang belum tengok, aku sangat highly recommended pergi tengok. Berbaloi. Tapi yang tak suka lawak dan anggap lawak tu bodoh, jangan pergi tengok. Nanti nak salahkan aku pula. Miahaha ^_^



sedap !!

lazat dowh !!







1 ulasan:

ara berkata...

sedap nyaa.
=]

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin