Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Isnin, Disember 06, 2010

Kesabaran Teruji

Arghhh !!

Tension !!

Line berukband sangat hina di kala ini. Nak upload gambar masuk dalam entri tak boleh. Nak loading blog orang lain tak boleh. Nak upload video tak boleh.

Apa yang boleh ni ??

Bongok lah.

Dah dekat seminggu macam ni. Tadi dah telefon Celcom Center. Dia cakap berukband aku ni dah over limit quota yang biasa aku langgan. Ok fine. Tapi, aku dah bayar. Kenapa still lembab. Dia jawab pulak sebab tarikh bill aku setiap 13hb, jadi, tunggu 13hb nanti baru dia reset semula kepada kelajuan yang sepatutnya. 

Jadi, sementara waktu ni aku kena bersabar dengan kelajuan ala siput vavis ni. Nak upload gambar ke video ke semua tak boleh. Haremmmm !!!

Menyesal pula rasanya langgan berukband. Stay dengan Streamyx lagi bagus. 2 bulan bil tertunggak pun masih boleh guna. Kalau berukband ni, pantang lewat sikit, bukan main laju dia potong talian. WTH betul la !!!

Ada lagi 5 hari sebelum diaorang reset semula kelajuan berukband aku ni. Huhu biar betik ?? Setakat boleh bukak Facebook jek. Itupun nak loading tengok gambar ke apa punyalah siput vavis. Blogspot lagi la. Aku cuma boleh update kalau dalam bentuk tulisan jek. Kalau nak letak gambar semua, memang berjanggut berbulu ketiak lah nak tunggu. Nak loading blog sendiri pun bertahun, apatah lagi nak blogwalking. Memang dalam mimpi.

Benci !! Benci !! Benci !!

Haruskah aku menamatkan riwayat berukband ini dan merujuk kembali kepada Streamyx Wi-fi ???

Ouh .... ku di dalam dilema ^_^

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin