Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Ahad, Disember 12, 2010

Makan-Makan di Raja Sushi

Wah !!

Sungguh lama tidak lepak-lepak cari makan bersama kawan-kawan baik sayang tercinta. Memang lama sungguh. Sungguh-sungguh !!

Dapat terlepas dari kandang semalam, maka agenda diteruskan ke Jusco Bukit Indah.

Semestinya, sesampainya di sana, aktiviti pertama adalah memenuhkan perut yang sudah berdendang sayang.

Kali ni makan kat Sushi King.

Best !! Sebab ada orang belanja. Terus rasa semua makanan kat situ sedap dan terus order ala-carte menu. Kalau tidak, hanya makan sushi kat kaiten belt dan yang berpiring biru atau cokelat sahaja ^_^


pantang aku pegang handphone, terus jek posing !!


nafsu serakah !!


Kalau dah berkumpul bersama walaupun tak cukup ahli, tetap okeh gosip-gosip dan ber-camering-whoring !!

Lepas ni, tak tahu la bila lagi dapat kumpul dan makan-makan macam ni. 


bakal rakan sejenayah sekerja =)

Sedih.

Tapi, suka juga sebab InsyaALLAH tiap-tiap bulan dah ada duit sendiri. Boleh simpan dalam ASB. Boleh pergi Bandung next year. Amin.

Kawan-kawan baik sayang tercinta ... nanti kita plan buat makan-makan lagi eh. 



tak habis-habis dengan props chopstick dia !!


berlakon je lebih tapi tak beli pun !!


beli kasut keje. boleh ke aku nak pakai heels lagi ni ??

2 ulasan:

sitiZ berkata...

ujung bulan gether2 g..=)

xna yue niang berkata...

hahaha...rakan sejenayah ekh...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin