Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Jumaat, Disember 10, 2010

Rama-Rama Dah Terbang Keluar




I'm So Happy !! Finally, i got a job.


Mulai Isnin depan, aku akan bertugas di bahagian Call Management Centre Tenaga Nasional Berhad. Jadi telefonis. Jawab call mereka-mereka yang nak mengadu kalau tiba-tiba rumah mereka blackout. Sila dail 15454. Haha ^_^

Walaupun terpaksa bekerja 3 shift tapi tak kisahlah. Yang penting rezeki yang halal. Encik Rizal pun tak kisah sebab shiftnya bertukar 2 hari sekali. At least masih ada masa untuk keluarga.

Aku sangat teruja. Harap-harap bertahan lama sebab aku dah memang bosan tahap cipan. Projek bisnes yang aku nak jalankan pun tertangguh atas banyak sebab yang tak dapat dielakkan, jadi buat masa ni biarlah aku bekerja dulu. Kumpul modal banyak-banyak.

Lepas ni tak tahulah dapat update blog selalu ke tidak. 

Kamu-kamu doakanlah untuk aku ye. Semoga aku berjaya menempuh alam pekerjaan semula setelah sekian lama menjadi surirumah tangga.

For sure, i'm gonna miss my freedom but i guess it's time for me to move on and make a change.

I'm so looking forward for it.

Semoga ALLAH mempermudahkan urusanku. AMIN.

1 ulasan:

captain_zed berkata...

WAH! tak perlu la risau incase talian letrik kener potong gara2 tak bayar.. hihihi..

neway, congrats babe=)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin