Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Khamis, Disember 09, 2010

Rama-rama Dalam Perut

Eh ! Mana ada rama-rama dalam perut aku. Tipu aje.

Tapi memang perut rasa tak sedap. Sebab takut dan risau. Semua gara-gara nak interview esok. Aduhh !! Dah lama gilos meninggalkan arena pekerjaan, tetiba dapat panggilan interview rasa macam nak ambil peperiksaan pula.

Berdebar-debar.

Agak-agaklah apa yang orang tu nak tanya ek ?? Dahlah dalam Bahasa Inggeris. Lagilah aku kecut perut. 

BI aku dahlah tunggang-langgang. Hahaha

Risau risau risau.

Buat revision pun ala kadar jek. Macam takde mood.

Lantaklah. Aku berserah je. Tawakkal. Aku dah hafal jugaklah sikit-sikit point yang penting.

Harap-harap semuanya berjalan dengan lancar.

Amin.

1 ulasan:

yatiyahya berkata...

good luck faizah...:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin