Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Isnin, Januari 17, 2011

Kenapa Harga Tiket Wayang TGV Mahal Berbanding Panggung Yang Lain?

Pergh. 

Tajuk taknak panjang pulak kan ??

Eh sebelum diriku meneruskan kemerepekanku, aku nak luahkan betapa rindunya aku pada blogku ini. Sungguh tak berkesempatan nak update. Mana tidaknya, ada masa terluang, aku lebih senang qada tidur. Hehe ^_^

Ok.

Berbalik kepada tajuk entri panjang tak hengat aku sepertimana di atas. Aku just curious. Bukan nak pertikaikan ke hape. 

Ada sesiapa yang tahu kenapa tiket wayang kat TGV lagi mahal berbanding harga tiket kat panggung lain? Sebab sound system kah? Sebab gaji pekerja mahal sangat kah? Sebab apa? Cecite cecite !!

Ada sesiapa yang kerja atau tahu pasal benda ni? Aku teringin nak tahu sebab musababnya. Atau kat JB jek tiket TGV mahal compare to other cinemas?



*harga tiket TGV*


*harga tiket Cathay Cineplexes*


note : gambar di atas adalah salah satu contoh untuk perbandingan sahaja. harga tiket untuk cerita dan tarikh yang sama. beza RM3 tuh!!

2 ulasan:

captain_zed berkata...

Haha..tats a good one babe.. Tapi bukan tgv jer, gsc pavillion pun sama.. Default harga rm13.. Ceciter cerciter~ mencis..

Ieja RizaLiza berkata...

zack : klu gsc pavillion tu boleh terimalah sbb tmpt dia quite exclusive. ini CS dgn Jusco Tebrau ala-ala sama gitu. tp beza kdg2 smpi rm4. mencis jugak hahaha =)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin