Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Rabu, Januari 05, 2011

Lurus Bendul

Jarang sebenarnya, sepanjang nak masuk 30 tahun hidup dalam dunia ni aku jumpa orang yang lurus bendul. Bila diingat-ingat balik, memang payah nak mengingatkan siapakah manusia paling lurus bendul yang pernah aku jumpa sepanjang perjalanan hidup aku.

Ape benda lah yang aku merepek ni kan ??

Sebenarnya nak luahkan perasaan bahawa betapa susahnya berkawan dengan orang yang lurus bendul ni.

Nak berkias, takut tak faham. Nak sound direct, nanti kecik hati pulak.

Macamana ekh nak handle orang yang macam ni ? Supaya takde yang sakit jiwa mahupun sakit hati.

EIHHHH memang takde idea la aku nak buat camne. Susah susah. 

Kamu-kamu ada idea nak nak bantu aku ? Aku bukanlah nak kutuk orang lurus bendul ni tapi aku kan manusia. Batas kesabaran aku ada hadnya. Nak-nak bila aku berkias, berpantun bagai tapi dia tak paham (atau buat-buat tak paham). Aku cakap direct, ekh pandai pulak nak sentap !! Camne tu camne tu nak buat !!? Ce cite ce cite ^_^

Boleh sakit jiwa tau tak !! Sentap hati mak nak !! Oh Yeah !!

Ke dia buat-buat lurus bendul sebab kadang-kadang tengok gaya dia macam bijak. Bijak memanipulasi keadaan kelurus-bendulan dia tuh !! Macam ambil kesempatan pun ye jugak !!

Arghhhhh ............

1 ulasan:

xna yue niang berkata...

argh malas nk komen...wat aku nek darah jek...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin