Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Isnin, Februari 14, 2011

Makan-Makan Kenyang Perut di TGI Friday's


Seperti sedia maklum, makan adalah hobi aku yang paling mendapat perhatian di antara hobi-hobi yang lain. Bersyukur sangat-sangat sebab hobi ini dikongsi bersama dengan orang-orang yang tersayang ... antaranya Encik Rizal dan adik-adik aku. Yang terbaru, aku berkongsi hobi itu dengan one of my BFF, Elis.

Dipendekkan cerita, masa dapat first gaji bulan lepas (cerita basi), aku pun ajak dia makan kat TGIF.

Layan gambar sudeyyy .... Mari (mar) !! Hahahaha



punya jakun tuan tanah siap nak tayang makan kat TGIF. nak bagitau satu dunia gamaknya.



pengkongsi gelap hobi terlampau. mau tak terlampau, tekak asyik murtad nak makan yang western la, japanese la, arabian la. serta terlampau sebab terlampau mahal kadang-kadang ... hehe



our starters ... fried mac n cheese also mushroom soup ... yumyum



main course tuan tanah kedaung ... tossed tomato-basil chicken ... nak terburai perut nak menghabiskan. potion dia memang banyak. boleh makan dua orang.



eat-partner punya main course ... tennessee chicken ... ni confirm la ta habis. perempuan ni memang tangki kecik ... selera je besar miahahaha



punya nak bergambar dengan makanan, sampai terpusing-pusing aku tengok. mintak tolong aku ambikkan lagi senang ....



Begitulah kisah makan-makan menambah lemak tepu di beberapa bahagian badan yang dilakukan bulan lepas. Insya-ALLAH lebih banyak adegan penambahan lemak tepu akan berlangsung bulan ini dan bulan akan datang dan berbulan-bulan seterusnya lagi. Teruskan bersiaran bersama kami di RizaLiza.TV

Kelas !!

Hahaha ...

Bye ... =)

2 ulasan:

captain_zed berkata...

fried mac & cheese! tats the exact dish i had kat TGIF in texas!! huhuhu

xna yue niang berkata...

wow weee...kutuk aku sehhh...miahaaa...sentap okeh....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin