Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Ahad, Mac 06, 2011

30 tahun!

Hehe...

Alhamdulillah, bersyukur sangat pada Yang Maha Esa kerana dapat menikmati kehidupan di dunia fana ini selama 30 tahun.

Terima kasih ALLAH atas nikmat yang tak terhingga ini.

I had a wonderful birthday this year. Dapat hadiah dari suami yang tersayang dan dari kawan-kawan yang terbaik ever. Terima kasih!!

Macam tak sangka umur aku dah 30 tahun uhuk uhuk uhuk... Takpe. Aku kan awet muda miahaha *mode : perasan*

Takde apa lagi yang aku mahu dalam hidup selain dimurahkan rezeki dan kekal bahagia dengan Encik Rizal. Tapi, aku sangat berharap dan sentiasa berdoa agar impian aku untuk menjadi seorang ibu akan tercapai juga.

Doakan untuk aku yek kamu-kamu!!

Published with Blogger-droid v1.6.7

1 ulasan:

dee ridzuan berkata...

happy birthday... dah 3 series nie.. hehehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin