Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Jumaat, Jun 17, 2011

I'm Craving For These !!

arghhhhh !!! i want these ... yummies =)





kalau ada branch kat JB ... memang dah lama aku serang !!





Pavlova ... mana nak cari benda ni kalau kat JB ...





mud pie ... meleleh siot air liur =)

3 ulasan:

Kaoshi berkata...

bnyaknya makanan.. sedap lagi tu.. nape tak nak big apple donuts juga?

Sila lawat: Kaoshilogy

Chooyaya! berkata...

kekekeke. shiannn awak... kiter dapat makan semua seperti yang disebutkan. macaroons tadek eh kt JB?

Ieja RizaLiza berkata...

kaoshi ... x minat dah donuts ni =)

choyaya : kat jb mcm takde .. tension siot ... tak pernah pulak ada terbaca kat mana ada jual kalau kt jb ..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin