Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Isnin, Jun 20, 2011

K-POP Wannabes ... Blueksss !!

Homaigod 

Homaigod

Homaigod

Geli ketiak aku bila terbaca or tertengok cerita pasal artis berangan yang nak tiru budaya K-POP or Korean POP ...

Adehhh ...

Henti-hentikanlah ...

Bukan taknak support industri seni tanahair tapi kalau semua budaya tu nak dicedok dan ditiru bulat-bulat, aku rasa baik tak payah. Takde identiti sendiri.

Segala segi nak copy ... muzik, showmanship, pakaian ...

Alamak !! Muntah hijau siot ...

Tak salah nak terapkan muzik genre K-Pop tu dalam lagu Melayu tapi tak perlulah nak tiru segala gaya diaorang. Memang serius meluat dowhh ...

Rambut nak kena cacak, pakai nak kena dedah-dedah dada, paha ... Apa ni? Apa ni?

Aku tak pasti orang lain, tapi untuk diri aku memang aku tak boleh terima 'Malaysian K-Pop Wannabes' nie ...

I'm sorry ... bak kata Amir Raja Lawak ...





aduihhhh ... pening mak nyahhhh ...



24:7 tu budget ala-ala SuJu ke ape ???



gelikkkk





kamu-kamu fikirlah sendiri =(






big no no no !!




speechless ... *muntah*




mungkin ini idola mereka ... 2AM





dikatakan Wonder Girls versi Malaysian ...


idola si Gula-Gula ...






all pic credited to google 

1 ulasan:

Adahjay berkata...

geli giler!!! tu lg situ si dior ape ntah name die...aduhai menyampah seh...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin