Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Jumaat, Jun 17, 2011

Misteri

One check ...

Two check ...

Hehe ...

Dah lama gilos tak menulis dalam blog kesayangan. Habis berhabuk dan bersawang diari maya aku yang satu ini.

Berbalik kepada tajuk entri ... apa yang misteri adalah takde misteri pun. Ramai jugak yang bertanya mana aku pergi ... dah lama tak update blog ...

Takde ke mana pun ... Masih dalam Malaysia .. hikhik ..

Cuma masa dan keadaan tak mengizinkan aku untuk menulis buat seketika. Lagipun takde apa yang menarik berlaku dalam kehidupan seharian aku selain daripada kerja dan aktiviti harian biasa yang aku buat sebagai surirumah.

Aku masih lagi membaca blog kawan2 yang lain, cuma feel nak menulis tu takde sehinggalah saat ini, tetiba je rasa macam nak tulis sesuatu.

Saja nak bagitau kamu-kamu yang aku masih di sini. Menjalani hidup seadanya.

InsyaALLAH .. lepas ni aku akan terus menulis macam biasa. Terpulang pada mood dan masa. Dua-dua nak kena ngam. Baru boleh post entry kaw-kaw ... =)

Cukuplah sedikit nukilan untuk harini ... nanti kita jumpa lagi okeh ...

Bubye !!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin