Duit Tabung Nak Pergi Holiday Kat Bandung

Khamis, November 24, 2011

He Is My Guilty Pleasure

Hehe

Masa tengah menaip tajuk entry, tiba-tiba tersipu malu. Sebab tak sangka, dah tua-tua bangka macam ni pun masih mudah 'terpikat' dengan artis.

Hehe

Tersipu lagi.

Aku memang minat Adi Putra. Dah lama dulu. Masa selalu layan drama melayu kat channel Singapore.

Sekarang ni, melayan perasaan tengok lakonan dia dalam Tentang Dhia. Serious babe ... Berbunga-bunga hati ini. 




Opsss sorry Encik Rizal. Tapi, jangan bimbang. Awak masih no 1 dalam hati saya. Adi Putra itu hanyalah hiburan mata semata-mata =)

Suka tengok kalau dia berlakon watak romantik. Bisa gugur jantung ini. Hep hep hep !!!

Walaupun terkadang terlepas tengok drama tu bila keje shift petang, tapi bila ada peluang, memang aku akan menghayatinya sepenuh hati.

Hahaha lantak lah apa orang nak kata. Yang penting I happy, U !!!


my oh my Adi Putra  =)



Tiada ulasan:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin